OSTO- JA TOIMITUSEHDOT

 

Rahti ja vähimmäistilaus

Veloitamme kaikista tilauksista viiden euron toimituskulut.

Toimitusaika

Toimitusaika on tavallisesti 1-5 arkipäivää.

Toimitustapa ja toimituskulut

Tilauksesi lähetetään postipakettina, kirjeenä tai Matkahuollon kautta tai valitsemaasi toimitustapaa käyttämällä. Emme vastaa mahdollisista rahdinkuljettajan myöhästyksistä.  

Emme lähtökohtaisesti toimita Ahvenanmaalle. Mikäli haluat kuitenkin tilata Ahvenanmaalle, vastaat mahdollisista tullimaksuista itse.

Toimituskulut ovat aina kiinteät 5 €. 

Hinnat

Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron. 

Mikäli haluat mailasi modifioituna, veloitamme työstä seuraavanlaisesti:

Lavan vaihto -5€

Gripin vaihto -5€

Lavan taivutus -10€

Palautusoikeus

Tarjoamme asiakkaalle oikeuden katua ostopäätöstä ilman erityistä syytä 60 päivän ajan. Sinulla on näin ollen 60 päivää aikaa palauttaa ostettu tuotteesi meille siitä päivästä, kun olet vastaanottanut tuotteen (lakisääteinen aika koti- ja etämyynnissä on 14 vuorokautta).

Katumisoikeus päättyy 60 päivän kuluttua siitä, kun olet vastaanottanut tuotteen. Jotta ehtisit palauttaa tuotteesi katumisajan puitteissa, riittää, että lähetät meille ilmoituksen, että haluat palauttaa ostetun tuotteen. Ilmoituksen voit tehdä sähköpostitse, puhelimitse tai kirjeenä. Emme näin ollen velvoita, että ostamasi tuotteen täytyy olla perillä 60 päivän kuluessa. On kuitenkin ostajan velvollisuus palauttaa tuote mahdollisimman pian palautusilmoituksen lähettämisen jälkeen.

Mikäli kadut ostopäätöstäsi yllä mainittujen ehtojen mukaisesti tulemme maksamaan takaisin ostamanne tuotteen/tuotteiden hinnan (poislukien rahtikustannukset). Takaisinmaksu suoritetaan toimestamme ilman tarpeetonta viivästystä, mutta joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuksen. Takaisinmaksu suoritetaan samalla maksutavalla mitä asiakas on käyttänyt ostaessaan tuotteen, ellei muusta tavasta ole sovittu erikseen ostajan ja myyjän välillä. Rahojen palautus ei tule maksamaan asiakkaalle mitään, poislukien mahdolliset rahtikustannukset.

Avoin kauppa ei kuluttajansuojalain mukaan koske tuotteita, jotka ovat erityisesti valmistettu kuluttajan toiveiden mukaisesti, esim. salibandymailat jotka ovat uudelleen modifioituja. Huomioi, että avoin kauppa ei myöskään ole voimassa, jos tuotteita on käytetty tai alkuperäispakkaus on hajalla (tämä tarkoittaa myös esim. suojamuovin poistamista mailasta). Noudatamme Suomen kuluttajansuojalakia: lisätietoja löydät osoitteesta www.finlex.fi.

Mainitsemisen arvoista on myös, että ostaja vastaa mahdollisista rahtikustannuksista itse. Ostaja vastaa palautuksesta syntyvistä rahtikustannuksista itse. Tarjoamme mahdollisuuden ostaa 6 €:lla palautussetelin, joka lähetetään sähköpostitse asiakkaalle. Näin ollen ostaessasi palautussetelin maksaa palautus kiinteät 6 euroa. Palautusseteliä ei makseta tilattaessa, vaan vähennämme sen palautettavasta summasta rahojen palautuksenyhteydessä.  Mikäli tilaus on tehty laskulla, niin perimme jälkikäteen palautusmaksun.

Mikäli kadut ostopäätöstäsi 60 päivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut ostamasi tuotteen, lähetä tuote/tuotteet takaisin meille alla olevaan osoitteeseen.

Jotta avoin kauppa olis voimassa, niin tuote ei saa olla avattu, käytetty tai tuhoutunut.

Salibandy24/ Innebandy24
Uppfartsvägen 10
16938 Solna
Sweden

 

Kuluttajan oikeudet

Kuluttajalla on oikeus tarkastaa ostamansa tuote nähdäkseen sen toimivuus ja ominaisuudet. Esimerkiksi poistaa ostetut vaatteet tai kengät alkuperäisistä pakkauksistaan kokeillakseen, (ei käyttääkseen) niitä päällä.

Koemme, ettei mailalla pelaaminen tai ettei kahvan muovin poistaminen ole tarpeellista tuotteen tarkastamista varten. Näin toimiessasi tai muutoin käytettäessäsi meiltä ostamaaasi tuotetta tavalla, joka ei ole tarpeellista on meillä myyjänä oikeus kohtuulliseen arvon alenemiseen kuluttajansuojalain koti- ja etämyynnin nojalla. Tuotteesta riippuen arvonaleneminen voi olla merkityksellistä siihen kohdistuneen käytön takia.

 

Maksuvaihtoehdot 

Svea Ekonomi (publ) Filial i Finland (”Svea”) tarjoaa Svea Checkout maksupalvelun (”Checkout”) verkossa tapahtuvan kaupan maksamisen toteuttamiseksi.

-Trustly
Trustly tarjoaa pankkimaksut ja -siirrot kuluttajan ja etämyyntisivuston välillä turvallisella, helpolla ja nopealla tavalla. Pankkimaksu tai -siirto Trustlyn kanssa toimii samantien. Trustly ei koskaan peri hallinnointipalkkiota eikä vaadi sinulta asiakkaana kirjautumista. 

Trustly tukee Suomen yleisimpiä pankkeja ja kirjautuminen tapahtuu käyttämällä samoja pankkitunnuksia, joita käytät oman pankkisi tarjoamiin pankkipalveluihin. Ohjelma perustuu maailman turvallisimpiin salausprotokolliin, ja Trustlyn kautta Euroopan alueella suoritetaan vuosittain miljoonia siirtoja . Trustly on turvallinen, salainen ja valtuutettu maksulaitos, jota valvoo Ruotsin valtiontalouden tarkastusvirasto (Svenska Finansinspektionen) ja jolla on EU:n maksupalveludirektiivin mukainen Euroopan maksupalvelujen tarjoajan lisenssi. Lisenssin pääset näkemään valvojan virallisilta sivuilta, josta löydät myös lisää tietoa tai vastauksia mahdollisiin kysymyksiisi, osoitteesta www.trustly.com.


- Lasku
SveaWebPay (myöhemmin Svea) tarjoaa Sinulle mahdollisuuden ostaa ostokset laskua vastaan 14 päivän maksuajalla. Huomioithan seuraavat asiat: Kun valitset vaihtoehdoksi ”maksa laskulla” tarkistamme luottotietosi henkilötunnustasi vastaan. Ostoksien toimitus tapahtuu osoitteeseen, joka löytyy väestörekisteristä. Maksuehto on 14 päivää. Viivästyskorko on 7 % + korkolain mukainen viitekorko.

Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa. Ostajan tulee olla täyttänyt 18 vuotta.
Laskun muuttaminen tililuotoksi Sinulla on mahdollisuus muuttaa lasku tililuotoksi maksamalla laskulla mainittu minimierä. Ensimmäisen laskun takaa löydät tililuoton tarkemmat luottoehdot. Tililuottoasiakkaana voit tehdä ostoksiasi tiliisi Svean sopimusasiakkailta. Voit tehdä lisäostoksia aina, kun Sinulla on luottorajaa jäljellä ja maksaa ostokset osissa luottosopimuksen ehtojen mukaisesti.

Tililuoton voit maksaa milloin tahansa kokonaan pois ilman lisäkuluja. Mikäli haluat hyödyntää tiliäsi sopimusaikana myös muihin ostoksiin ja luottosi maksuaika on jo valittu maksimipituiseksi, tulee Sinun nostaa kuukausittaista lyhennyserää. Vastaavasti, mikäli haluat pidentää maksuaikaasi, voit pienentää kuukausittaista lyhennyserääsi. Luottoosi liittyen voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluun numeroon 09 4242 3092 tai asiakasinfo@svea.fi.

- Osamaksu
SveaWebpay (myöhemmin Svea) tarjoaa Sinulle mahdollisuuden maksaa ostokset osissa. Tämä on mahdollista, kun olet hyväksynyt luotonmyöntökriteerit ja täyttänyt henkilötunnuksesi kassalla. Saat kotiisi osamaksusopimuksen (2 kappaletta) joista Sinun tulee allekirjoittaa toinen ja palauttaa se Svealle. Samalla saat myös samaksun tarkemmat ehdot, jotka allekirjoituksellasi hyväksyt.

Luottoajan valitset Sinulle parhaiten sopivaksi. Luotto tulee hoitaa sovitun ajan kuluessa. Se edellyttää, että maksat vähintään sovitun summan kuukausittain. Luonnollisesti voit maksaa myös koko luoton pois kerralla ilman kuluja käyttämättömältä luottoajalta. Luottoosi liittyen voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluun numeroon 09 4242 3092 tai asiakasinfo@svea.fi

Mikäli maksut jäävät maksamatta, emmekä ole saaneet yhteydenottoa maksun hoitamisesta, siirrämme saatavat perittäviksi kuluttajansuojalain ehtojen mukaisesti. Lisätietoja ehdoista ja palvelusta saat asiakaspalvelustamme. Lue tarkemmat ehdot tästä. Lisätietoja etämyynnistä ja internetissä tapahtuvasta kaupankäynnistä saat kuluttajaviraston sivuilta www.kuluttajavirasto.fi tai tililuottosopimuksestamme, jonka löydät www.sveawebpay.fi. Svea noudattaa myös henkilötietosuojalakia. Myös tästä löytyy lisätietoja kuluttajaviraston sivuilta.

- Korttimaksu
Maksat Visa tai Mastercard -kortilla yhteistyökumppanimme Dibsin kautta, joka tarjoaa 100%:n varman korttimaksun verkossa. Kaikki tiedot on suojattu 128-bitin SSL-suojauksella. Summa varataan tililtäsi ja veloitetaan tavallisesti 24 tunnin kuluessa tilauksestasi. Kaikki maksut suoritetaan uuden 3D-Secure turvallisuusstandardin kautta. 3D-Secure tarkoittaa, että asiakkaan tulee antaa salasana maksukortin tietojen lisäksi.

 

Reklamaatio

Mikäli haluat tehdä reklamaation tuotteesta, ota meihin yhteyttä. Mikäli valmistusvirhe pystytään todentamaan, lähetämme viallisen tuotteen tilalle aina uuden. Takuu ei kata normaalista käytöstä johtunutta kulumista. Reklamaatiotapauksissa asiakkaan tulee maksaa palautuksesta aiheutuneet rahtikustannukset. Mikäli reklamaatio hyväksytään, hyvitetään nämä kulut asiakkaalle.

Lähetysten vaurioituminen ja paketin noutamatta jättäminen

Jos huomaat paketin vaurioituneen, ilmoita asiasta heti postitoimistoon tai muulle rahdinkuljettajalle ja tee vahinkoilmoitus. Jos paketti on vaurioitunut, jätä se postitoimistoon. Jos huomaat vaurion vasta avattuasi paketin ja vaurion syynä voi olla postin tai rahdinkuljettajan toiminta, ota yhteys toimittajaan ja tee vahinkoilmoitus. Mikäli postin tai rahdinkuljettajan kanssa syntyy erimielisyyksiä joita osapuolet eivät voi ratkaista, ottakaa yhteys meihin. Jos tilausta ei noudeta ennen kuin se palautuu meille (14 päivän kuluessa siitä, kun paketin saapumisesta on ilmoitettu), laskutamme tilauksesta 40€ käsittelykuluina.

 

Henkilötietojen käyttö

 Ostaessasi tuotteita verkkokaupastamme hyväksyt antamiesi yhteystietojen säilytyksen sekä käytön. Henkilötietovastaava on Innebandy24 AB (organisaationumero 556811-8714). Kaikki henkilötietojen käsittely tapahtuu EU:n tietosuojadirektiivin mukaan. Tämä tarkoittaa, että tallennamme vain asiakastiedot joita tarvitaan ostettujen tuotteiden toimittamiseksi asiakkaalle sekä parhaan mahdollisen palvelun tarjoamiseksi. Esimerkiksi säästämme vastaanottamamme sähköpostit asioiden hoidon helpottamiseksi ja laadukkaan asiakaspalvelun tarjoamiseksi. Henkilötietoja säilytetään niin kauan kuin on tarpeellista palvelun takaamiseksi, tai niin kauan kuin lain mukaan on tarve. Tämän jälkeen tiedot poistetaan.
Ostosten loppuun saattamiseksi ja onnistuneiden toimitusten takaamiseksi henkilötietojen jakaminen yhteistyökumppaneiden kesken saattaa olla välttämätöntä. Nämä yhteistyökumppanit voivat olla mm. Rahti- ja kuljetusliikkeitä, tai maksuliikenteen parissa toimivia yrityksiä, mm. sinun pankkisi, tai Svea.
 
Henkilötietojasi voidaan tulla käyttämään markkinointitarkoituksiin Salibandy24:n sisällä, mm. uutiskirjeen lähettämiseksi sähköpostitse. Mitään tietoja ei tuulla myymään eteenpäin, ja sinulla on täysi oikeus saada sinusta olevat tiedot tietoosi, tai oikeus niiden poistamiseen (joissakin tapauksissa), niiden korjaamiseen, tai niiden siirtämiseen toiselle toimittajalle. Sinulla on myös oikeus saada markkinointiin liittyvät henkilötiedot poistettua.